17. syyskuuta 2012

Keittiössä






8 kommenttia

  1. Ei vitsi, nythän mä kekkasin! Olen miettinyt asuinhuoneeseeni valaisimia, mutta en ole saanut aikaiseksi vielä. Olen kallistunut vahvasti kristalliplafondeihin, sillä näin pienessä huoneessa roikkuvat valaisimet eivät oikein toimi. Nyt näin nuo teidän valaisimet ja nehän tietenkin voi (eiks voikki?!) kuroa tuolla tavoin mahdollisimman ylös, jolloin ne ei roiku kovin alhaalla ja johtosotku näyttää vaan kauniilta. Ja mä olen niin tykännyt tuollaisista yksinkertaisista valaisimista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun mielestä ne on kivat kun johdot jää huolettomasti sotkuun ja nehän toki voi kuroa kuinka korkealle haluaa! :)

      Poista
    2. Täytyy sommitella ideaa hieman ja pohtia, tulisko siitä mitään :)

      Poista
  2. Tosi kaunis ja ihanan pelkistetty.

    VastaaPoista
  3. Ihana, kaunis keittiö. Meillä elellään toistaiseksi vielä keittiöremontin keskellä..odotan niin että saan kaikki tavarat paikalleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liinu, kyllä se sitten palkitsee kun kaikki on valmista. Tsemppiä remontin keskelle!

      Poista