13. maaliskuuta 2016

Kynsien geelaus kotona




Tavallinen kynsilakka ei oikein toimi mulla. Se on maksimissaan 2-3 päivää ja lakka on kulunut ainakin osittain. Teen töitä visualistina vaatemyymälöissä joten kädet ovat kovalla koetuksella päivittäin. Hanskoja käytän liian harvoin.
Kävin muutaman kerran lakkauttamassa kynsiäni ammattilaisella jolloin kynsiini tehtiin geelilakkaus. 
Ihastuin geelauksiin kovasti joten päätin hommata itselleni tarvikkeet kotiin.
Ammattilaisen jälkeä en todellakaan saa itse aikaan mutta ehkä "harjoitus tekee mestarin" pätee tässäkin asiassa.
Tarvikkeet tilasin kynsitarvike.fi :stä ja pakettiin valitsin Eco Soak Off geelilakat.

2 kommenttia

  1. Mä olen monta kertaa miettinyt samaa! Mulla ei todellakaan ole mitenkään erityisen kynsiä rasittava duuni (enkä juuri tee kotitöitäkään...), mutta siitä huolimatta ekat lohkeamat ovat usein näkyvissä jo heti lakkausta seuraavana päivänä - pohja- ja päällilakoistakaan ei ole mitään apua, vaikka käytän niitä joka kerta. Laita vielä jossakin vaiheessa päivitys, olisi kiva kuulla miten homma lähtee etenemään! Ja vielä kysyisin paljonko tuo setti kustantaa, ja kuinka kauan yksi lakkaussessio vie kokonaisuudessaan aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hintaa paketille tuli pikkusen reilu satanen. Siihen kuului kaikki mitä tarvitsee, paitsi kynsiviilan hankin erikseen. Lakkaus onnistui mun mielestä hyvin. Olen nyt muutamia kertoja tehnyt lakkauksen. Lakka pysyy hyvänä muutaman viikon, varpaan kynsissä ainakin tuplasti pidempään. Tämä Eco Soak Off -geeli on mun mielestä vähän pehmeämpää mitä mulla on aiemmin ollut. Kynsien laittoon mulla meni reilu tunti.

      Poista